Fit tijdens Corona

Hoe blijven jouw medewerkers vitaal tijdens Corona? Hoe houd je je medewerkers betrokken, als het merendeel vanuit huis werkt? Met onze First1 Vitaliteit Scope Online leveren we workshops, trainingen en sessies in de thema’s Bewegen, Communicatie, Energiemanagement, Slapen, Thuiswerken, Vitaal leiderschap, Voeding, en Werkgeluk. In te zetten als losse workshop, als online teamdag, een online vitale dag of een online vitaliteitsweek. Wil je Goed Werkgeverschap online invullen, en je medewerkers ook tijdens het thuiswerken vitaal en gezond houden? Dan is dit je kans! Ons aanbod is altijd maatwerk, wij hebben voor ieder bedrijf een pasklare online oplossing.

Vitaal (thuis)werken, houdt het bedrijf gezond!

Onderstaande workshops maken deel uit van de First1 Vitaliteit Scope Online en geven per workshop meer informatie over de vorm en de inhoud. Wil je het later nog eens rustig bekijken, download dan onze digitale folder.

Boeken activiteit Download de folder

Thema: BEWEGING

“Vitaal (thuis)werken, houdt het bedrijf gezond!”

Energizer!

Energizers zijn korte en leuke activiteiten die je kunt doen om de energie hoog te houden, of de aandacht vast te houden tijdens een online vergadering of training. Een energizer zorgt voor afwisseling, maakt de energie los en richt de aandacht. Het doel van een energizer is ook vooral dat het leuk is! Aangezien actief bewegen nu eenmaal onze hoofdactiviteit is, benaderen we een energizer dan ook vanuit dat oogpunt. Wat denk je van iedere dag even 15 minuten bewegen voordat je thuiswerkdag begint? Of iedere dag samen met collega’s afsluiten door middel van een kort moment actief zijn? De invulling kan per dag wisselen, een bepaald thema dragen, of juist iedere dag verschillen, kortom: maatwerk!

Bootcamp (buiten)

Lekker trainen in de buitenlucht. Deze training leert je, om je eigen grenzen te verleggen, zowel fysiek als mentaal. Tijdens de training dagen we je uit door het gebruik van materialen die we onderweg tegen komen, zoals bomen, paaltjes, trappen etc. Competitie, maar ook samenwerken komt aan bod. Alleen bedoeld voor de super sportievelingen en die hards? Welnee! De training is op maat en door te differentiëren in niveau, is het aanbod voor iedereen haalbaar. Uiteraard houden we ons aan de regels van het RIVM.

Wandel Yoga (buiten)

Ben je ook zo druk met alle ballen in de lucht houden? Zit je hoofd vol en heb je moeite met keuzes maken? Snak je ook naar vakantie maar kun je je werk nu niet loslaten? Als je het gevoel wilt hebben er even helemaal uit te zijn geweest, dan is wandelyoga iets voor jou! Je kunt in korte tijd genieten van natuur, buitenlucht, lichaamsbeweging, meer rust in je hoofd en gezelligheid! Er wordt gelet op looptechniek, we doen yogahoudingen, ademhalingsoefeningen en er is aandacht voor de geest. Je zult je geleidelijk meer lichaamsbewust worden en meer ontspanning ervaren in je dagelijkse leven. Ook zul je fitter en leniger worden. Neem een flesje water mee. Een yoga mat is niet nodig.

Live full body workout

Op een nader te bepalen tijdstip geeft een van de First1 collega's een 'live' les online! Heb je zin in een full body workout als energieke dagstart, break van de dag, side event, of als dagsluiting? Dan is dit een mooie keus! Tijdens de online les komen alle spiergroepen aan bod en gaat ook de hartslag omhoog. Je voelt je na afloop weer fit en vitaal. De les is geschikt voor iedereen, fit of niet fit. De Full Body Workout duurt 30 minuten, of langer, indien gewenst.

Live Pilates les

Val je meer in de categorie Body & Mind? Ook deze les kan dienen als energieke dagstart, lunchbreak, side event, of als dagsluiting. Tijdens de Pilates les is er aandacht voor houding, ademhaling, coördinatie, balans, spierkracht en focus op lichaam en geest. Het is een effectieve workout die spiergroepen tegelijk versterkt en rekt om een evenwichtig en soepel lichaam te krijgen. De les duurt minimaal 45 minuten.

Live KANS Fitness

Herken je de volgende klachten bij jezelf?

- Nekklachten
- Schouderklachten
- Rugklachten
- Hand-, pols- en elleboogklachten

Ja?

Dan is het raadzaam om mee te doen met onze online KANS les. Deze les is 1 op 1.

Wat is KANS?

KANS klachten zijn klachten die ontstaan door langdurig dezelfde herhalingen te maken, ook wel repeterende handelingen genoemd. Ook kunnen ze ontstaan als je voor een lange periode dezelfde houding aan houdt. Nu we veel thuis werken, kan het zijn, dat je werkhouding/repeterende bewegingen voor klachten kunnen zorgen. De belasting en de belastbaarheid komen dan niet met elkaar overeen.

Wat kan KANS Fitness voor jou betekenen?

Tijdens de KANS 1 op 1 coaching bespreek je samen met de coach jouw klachten. Aan de hand van deze klachten wordt er een behandelplan opgesteld en een trainingsschema voor je gemaakt. Heb je interesse om een keer een les mee te doen gericht op jouw klachten? Meld je aan en pak je KANS!

Thema: COMMUNICATIE

“Vitaal (thuis)werken, houdt het bedrijf gezond!”

Gedrag in kleur

“Kleur Bekennen”

De één is een echte teamplayer, de ander juist meer een solist. Sommige mensen zijn rationeel, anderen vertrouwen juist meer op hun gevoel. Wij geloven dat iedereen uniek is. Iedereen is anders. Begrip hiervoor leidt tot acceptatie en vertrouwen. Hierdoor vullen mensen elkaar aan. Het succes van een organisatie wordt bepaald door de kwaliteiten van de mensen die er werken en hun vermogen om met elkaar samen te werken. Mensen die zich ontwikkelen, groeien en maken groei mogelijk. Persoonlijke en professionele ontwikkeling begint bij inzicht in jezelf, want je kunt alleen verantwoordelijkheid nemen voor dingen waar je je van bewust bent. Door middel van de workshop “Gedrag in kleur” krijg je meer inzicht in de verschillende kleuren en vooral welke kwaliteiten er bij de kleuren horen. Wat voor kleurtype ben jij? Wat kun je verwachten van de verschillende kleurtypes en hoe kun je deze inzichten gebruiken om beter samen te werken?

You complete me

“Gedrag in kleur deel 2”

Nu je de eerste workshop “Gedrag in kleur” hebt gevolgd, ben je waarschijnlijk benieuwd hoe je deze kennis in de praktijk verder kunt inzetten. Je heb voor jezelf een beeld welke gedragsvoork(l)eur bij jou past. Maar hoe pas je dit toe? Hoe herken je iemands gedragsvoork(l)eur? Wat voor communicatie hoort daarbij? Hoe wordt iemand met een van de gedragsvoork(l)euren graag aangesproken? In deze vervolg workshop gaan we daarmee aan de slag! Hierin leren we je, hoe je kunt afstemmen op de verschillende gedragstypen. Je leert de do’s en don’ts in de afstemming per gedragstype. Dus wat moet je vooral wél, maar ook vooral niét doen. Met het doel: elkaar beter begrijpen. Als je dit goed onder de knie krijgt, zul je merken, dat de onderlinge samenwerking en communicatie met collega’s beter gaat verlopen. Door het volgen van de workshop, krijg je nog meer inzicht in jezelf, maar vooral ook hoe je beter kan afstemmen met de ander. Ook benieuwd?

Het positieve effect van jezelf

“Verbinding en vertrouwen”

In deze online workshop ervaar je de kracht van personal branding. Wanneer je vol zelfvertrouwen jouw talenten uitstraalt, maak je makkelijker de verbinding. Je ontdekt hoe je een helder beeld van jezelf neerzet. Je leert hoe je meer impact kunt maken door je triggers te kennen en om te buigen naar kwaliteiten. Op een leuke, interactieve manier leer je ook van elkaar. Na afloop ontvang je een E- book met 5 tips voor verbinding tussen binnen- en buitenkant.

No brain, no gain! (2 delen)

“Effectief omgaan met je brein”

Bewegen stimuleert je brein. Weet jij wat je nog meer kunt doen om nog gemakkelijker informatie op te slaan en je ideeën over te brengen?

Deel 1

In de workshop Effectief omgaan met je brein, leer je hoe het brein werkt. Hoe neemt het informatie op? Waarom werkt dat bij jou waarschijnlijk net even anders dan bij mij? Als je dat weet, kun je voortaan veel gemakkelijker nieuwe informatie onthouden. Maar het maakt het ook simpeler om jouw boodschap aan anderen over te brengen. Je hoeft alleen maar rekening te houden met de verschillende voorkeuren van diverse breinen.

Deel 2

In de tweede workshop kun je erachter komen welke voorkeuren jouw eigen brein precies heeft. Je vult een breinprofiel in en je krijgt vervolgens je eigen breinprofiel, met uitleg hoe je daar op heel veel vlakken je voordeel mee kunt doen. Het tweede deel is interactief en er is gelegenheid tot het uitwisselen van ervaringen en bevindingen.

Thema ENERGIEMANAGEMENT

“Vitaal (thuis)werken, houdt het bedrijf gezond!”

Adem/Meditatiesessie

Weet jij hoe je ademt en hoe vaak per minuut? De meeste mensen niet en dat is logisch, want we doen het vaak onbewust. Toch is je bewust worden van je ademhalingstempo een cadeautje aan jezelf, want een goede bewuste ademhaling is de gemakkelijkste en snelste weg naar minder stress en meer ontspanning. Daarnaast train je meteen je brein naar meer focus en een betere concentratie. Door dagelijks tijd te nemen om bewust te ademen en te mediteren, krijg je meer of weer grip op je leven en je werk. Heb je het druk? Dan adem je waarschijnlijk te snel en dit snelle ademen, zorgt voor een kettingreactie aan stress symptomen in het lijf. Soms komt dit tot uiting door een hoge bloeddruk, een gejaagd gevoel, of licht in het hoofd. Tijdens de "Adem/Meditatiesessie", krijg je praktische ademhalings- en meditatie oefeningen, die direct jouw stresslevel naar beneden brengen en je weer energie geven!

Mogelijkheden: Ochtend:

Start je werkweek met een ademhalingsoefening voor meer energie en een scherpe focus!

Middag:

Een lunchbreak oefening. Stap even uit de hectiek van werkzaamheden en neem even afstand van je gedachtestroom. Na 30 minuten heb je weer focus en inspiratie voor de rest van je dag!

Avond:

Sluit je drukke werkdag met een ademhalingsoefening voor meer ontspanning en maak je hoofd leeg voordat je aan je vrije avond begint.

Live Mindful Yoga

Deze les is voor iedereen die wel wat ontspanning van lichaam en geest kan gebruiken! Een heerlijke 45 minuten durende yogales, geschikt voor beginners en gevorderden. De yogahoudingen zorgen voor meer flexibiliteit en ruimte in je lichaam na een dag werken achter de PC en je energie gaat weer stromen. We starten met een korte meditatie, die overgaat in stretchoefeningen voor rug, nek en schouders. Vervolgens doen we een aantal zonnegroeten en yogahoudingen/asana’s, om vervolgens af te sluiten met een ademhalingsoefening. Je voelt je weer helemaal ontspannen en opgeladen.

De Kracht van het Compliment!

Online werken heeft zijn voordelen, maar ook zijn nadelen.

Het maakt dat de verbinding en echt sámen werken gemist worden. Even een gesprekje met collega’s in de gang na de vergadering of bij het koffiezetapparaat, dat waren vaak de momentjes waarin even samen gekletst werd, de grapjes plaatsvonden en de complimentjes gegeven werden. Die positiviteit wordt gemist dezer dagen!

Onderzoek heeft uitgewezen, dat juist die complimentjes, die kleine positieve gesprekjes, stress doen verminderen en je werkplezier vergroten. In deze workshop bouwen we aan verbinding, vertrouwen en positieve energie. Je komt letterlijk energieker de workshop uit, dan dat je de workshop in gegaan bent. Blij, geraakt, energiek, warm en bruisend zijn woorden die wij vaak van deelnemers terug krijgen.

In deze workshop focussen we op energiegevers, op wat iemand gelukkig maakt, waar iemand trots op is en gaan we hierover met je in gesprek, gebaseerd op basis van one-minute coaching. Het ontvangen van complimenten over behaalde successen zorgt voor verbinding en energie, maar het geven ervan ook! Juist deze complimenten en waardering zorgen voor een energiek gevoel, écht contact en vertrouwen.

Hier bovenop heeft de kracht van het compliment ook een positieve (verminderende) impact op spanning en stress. Kortom, een mooie prikkel om verbinding, vertrouwen en vitaliteit bij jezelf en je collega’s positief te beïnvloeden!

Thema SLAPEN

“Vitaal (thuis)werken, houdt het bedrijf gezond!”

Gezond slapen werkt beter! (3 delen)

Tijdens dit programma, verdeeld over drie Powersessies gericht op preventie, word je bewustzijn met betrekking tot bed en slaap vergroot en komen de belangrijkste aspecten van een goede en gezonde slaap aan bod. Gebaseerd op de meest recente wetenschappelijke inzichten, maar vertaald naar de dagelijkse praktijk. We laten je zien wat goed slapen inhoudt, welke slaapstoornissen het meest voor komen, leggen je uit wat een goed bed is en we geven je tips en slaapadviezen.

Aan het eind van de drie sessies ben je in staat om je eigen slaapplan te maken. Dat is dan altijd lekker slapen!

Deel 1: Natuurlijk Beter Slapen

Tijdens de sessie leggen we je uit wat slapen is en bespreken we het grootste slaapprobleem van vandaag, te weten slapeloosheid. Onderwerpen zullen zijn:

- Inleiding over slaap - Slaapstructuur - Slaap en Energie - Slaapproblemen - Slaaptips op gebied van gedrag, gedachten, ontspanning en middelen

Gezond slapen werkt beter!

Deel 2: Natuurlijk Beter Liggen

Tijdens dit gedeelte bekijken we wat ergonomische slapen is in een goed bed. Tevens bespreken we de slaap hygiëneregels voor de slaapkamer.

Onderwerpen zullen zijn: - Bed ergonomie en de wervelkolom - Het kussen en de nekwervel - De basis van een goed bed - Slaapkamer & Slaaphygiëne

Gezond slapen werkt beter!

Deel 3: Slaapplan

De laatste sessie brengt bed & slaap bij elkaar. We leren je, om via het H90-herstelprogramma je eigen slaapplan te maken. Onderwerpen zullen zijn:

- Slaap in cycli & chronotype - Routines voor- en na het slapen gaan - Een nieuw kijk op dutjes - Bed en slaapomgeving - Gebruik van H90-herstelprogramma

Thema THUISWERKEN

“Vitaal (thuis)werken, houdt het bedrijf gezond!”

Thuiswerk APK

“Een check voor je thuiswerkplek!”

Werk je thuis aan de keukentafel, urenlang zittend achter je laptop zonder los toetsenbord? Dan is het risico op het krijgen van nek- en rugklachten, best groot. Om meer werkplezier te krijgen, is het voorkomen van overbelasting belangrijk. Overbelasting geeft op den duur klachten en voorkomen, is beter dan genezen. Deze Thuiswerk APK is een check van je thuiswerkplek en van je fysieke werkhouding tijdens het werken thuis.

Na het invullen van de Thuiswerk APK ontvang je een rapportage met persoonlijke adviezen. Hiermee krijg je inzicht in wat je moet doen om bewust en pijnvrij thuis te kunnen blijven werken. Op het tijdstip dat je hebt geboekt, word je gebeld en kun je je vragen stellen en verder uitleg krijgen over de adviezen en de oefeningen.

Ontdek je zitbeenknobbels

“Gebruik je zitbeenknobbels! Dan zit je goed!”

Veroorzaakt langdurig zitten, thuis of op kantoor bij jou ook pijnklachten? Onbewust kunnen er lichamelijke klachten ontstaan door verkeerd zitten.

In mijn fysiotherapie praktijk komen mensen die weten dat ze rechterop moeten zitten achter hun bureau, dat ze hun bekken moeten kantelen tijdens paardrijden, of hun onderrug in balans moeten houden tijdens Pilates oefeningen. Ze weten echter niet hoe. En dat leer ik hen. Onze zitbeenknobbels vormen de basis om goed te kunnen zitten. In deze praktische, interactieve workshop ontdek je hoe je zitbeenknobbels je helpen om goed te zitten en leer je hoe je je zithouding kunt beïnvloeden en nek- en rugklachten kunt verminderen. Je krijgt hierdoor weer grip op je eigen manier van zitten en werken.

Vitaler thuiswerken

“Een vitale nek, ook op je thuiswerkplek!”

Het thuiswerken heeft zeker voordelen, maar kan ook belastend zijn. Onbewuste dagelijkse overbelasting komt best veel voor, waardoor je je minder vitaal gaat voelen. Belangrijk dus om te ontdekken of er bij jouzelf sprake is van overbelasting en nog belangrijker, wat je kunt doen om overbelasting en de kans op klachten te verminderen.

Deel 1

Tijdens deel 1 krijg je meer inzicht over hoe je zelf ook invloed hebt op je vitaliteit. En leer je wat een goede fysieke werkhouding is.

Deel 2

In deel 2 gaan we, na een korte herhaling van een goede werkhouding, verder aan de slag met de goede instellingen van de werkplek. Er is dan ook ruimte voor het beantwoorden van vragen. Het doel van deze workshop is “leren dat je zelf invloed hebt op je thuiswerkplek en het gebruik ervan” en daarmee arm-nek-schouder en rugpijn voorkomen.

Thema VOEDING

“Vitaal (thuis)werken, houdt het bedrijf gezond!”

Gestructureerd en gezond eten

“Eet- en drinkmomenten gestructureerd inbouwen”

Vanuit huis werken betekent voor velen een heel ander ritme dan wanneer je op locatie werkt. Geen reistijd, letterlijk altijd een koelkast bij de hand en minder duidelijk afgebakende pauzetijden. Tijdens deze workshop leer je hoe je eet- en drinkmomenten gestructureerd inbouwt op een werkdag, waarom het zo belangrijk is om gezond te eten tijdens een (thuis)werkdag en leer je wat gezond eten nu precies inhoudt.

Ongezonde verleidingen weerstaan

“Ongezonde tussendoortjes de baas”

Tijdens een thuiswerkdag is de koelkast letterlijk altijd bij de hand (lees: veel eten en drinken) en is het vrij laagdrempelig om naast je laptop even snel iets lekkers te eten neer te zetten. Tijdens deze workshop leer je hoe je ongezonde verleidingen kunt weerstaan en wat gezonde, maar lekkere (!) en simpele, alternatieven zijn voor de ongezonde tussendoortjes.

Hydratatie voor optimale concentratie

“Water drinken, geeft het lichaam energie”

Water drinken geeft het lichaam energie. Door voldoende water te drinken, voorkom je uitdroging. Een uitdroging van 2% kan al zorgen voor 20% energieverlies, dus prestatieverlies en dat wil je natuurlijk niet. Tijdens deze workshop leer je over alle voordelen die voldoende water drinken met zich meebrengt en hoe je op simpele en leuke wijze iedere werkdag voldoende vocht tot je kunt nemen.

Comfort food

“De do’s en de don’ts”

Een zakje snoep naast je pc of een pizza laten bezorgen na je thuiswerkdag, als je er even bij stilstaat en je gedachten hierover laat gaan, ben jij vast ook iemand die soms geniet en ontspant door dit te doen. Toch? Een paar kilo extra lichaamsgewicht zit er op deze manier helaas wel in no time bij. Tijdens deze workshop leer je welke gezondere comfort foods er te koop zijn naast de ongezonde comfort foods en hoe je makkelijk op (gezond) gewicht blijft.

Voeding voor een optimale weerstand

“Je bent wat je eet!”

Tijdens deze periode van Corona zijn we ons er allemaal extra bewust van hoe belangrijk een goede gezondheid is. Gezonde voeding speelt een belangrijke rol als het gaat om het op peil houden van je weerstand. Ziek worden willen we al helemaal niet, dus tijdens deze workshop leer je wat je dagelijks zoal kunt eten en drinken voor een optimale weerstand.

Thema VITAAL LEIDERSCHAP

“Vitaal (thuis)werken, houdt het bedrijf gezond!”

Workshop Het nieuwe leiding geven

“Van macht naar gezag”

Hoe krijg jij je team in deze tijd hechter dan ooit?

Wat jij als leidinggevende doet, is bepalend voor het resultaat van de afdeling. Je kunt de sfeer op een afdeling maken of breken. Thuiswerken brengt met zich mee, dat het een enorme uitdaging wordt om eenheid in je team te houden. Hoe kun jij roeien met de riemen die je hebt?

Wat ga jij leren in deze workshop?

Jouw team tot een eenheid smeden met een hechtere samenwerking dan ooit tevoren.

Wat moet je daarbij weten?

Wat is jouw belangrijkste taak als leidinggevende? Hoe maak je verbinding met je teamleden? Hoe stel de juiste vragen? Hoe creëer je veiligheid?

En dan gaat het helemaal niet om foefjes of marketingtools, maar om ouderwetse skills zoals communicatie en verbinding. Het echte mensenwerk. Dat gedeelte waarom je wellicht ooit leidinggevende bent geworden. Omdat je iets wilde betekenen in het leven van een ander. Dit is de perfecte tijd om dat aan te scherpen, want we hebben meer verbinding nodig dan ooit.

In deze workshop leer je de basis van vitaal leiderschap. Leiderschap gaat niet meer over macht maar over gezag.

Workshop Persoonlijk leiderschap

“Jouw persoonlijkheid is de sleutel tot succes”

Je voldoet aan jouw functieprofiel. Je hebt de juiste opleiding en ervaring. Dat is immers de basis waarom jij deze functie uitvoert. En toch geeft deze functie niet die energie die je er van verwacht. Je kan het wel, maar veel belangrijker: wil je het ook? Past de functie wel bij wat jou drijft als mens. Sluit jouw persoonlijkheid aan bij jouw zakelijke leven?

Je kent ze wel: collega’s die vol energie aan het werk zijn. Zij stralen vitaliteit uit. Dit zijn de medewerkers die bijdragen aan het succes van een gezonde organisatie. Uit verschillende onderzoeken komt naar voren dat medewerkers die hun persoonlijkheid leidend laten zijn in hun (zakelijke) leven, het meest vitaal en succesvol zijn. De medewerkerstevredenheid neemt toe, het ziekteverzuim neemt af. Op deze manier wil jij toch ook jouw functie uitoefenen?

Na het volgen van deze workshop heb jij inzicht in het effect van jouw eigen persoonlijkheid op vaardigheden en gedrag op de werkvloer. Daarnaast krijg je een methodiek aangereikt om jouw persoonlijkheid duidelijker te verwoorden. Het resultaat van deze workshop is een helder vertrekpunt om je vitaliteit én je succes te vergroten. En heb je hier meteen de eerste stap in gezet. Het is immers een work-shop!

Thema WERKGELUK

“Vitaal (thuis)werken, houdt het bedrijf gezond!”

Vergroot je werkgeluk!

“Gelukkige mensen presteren beter”

De workshop "Vergroot je Werkgeluk" is een energieke en positieve workshop, gericht op jouw eigen leiderschap. Tijdens de workshop word je je ervan bewust hoeveel werkgeluk je in je huidige functie ervaart. Je ontdekt wat de factoren zijn voor het ervaren van (meer) plezier, voldoening en geluk in het werk. Maar vooral: wat je hieraan zelf kan doen. Want wanneer werk jij in een goede flow? Vergeet je de tijd en ga je blij en energiek of voldaan naar huis? Tijdens de workshop scoren we onszelf op een aantal werkgeluk fundamenten en beschrijven tijdens de workshop direct een aantal concrete stappen om het eigen werkgeluk te vergroten.

In deze interactieve workshop wordt theorie afgewisseld met oefeningen, filmpjes en zelfreflectie. Je gaat geïnspireerd ‘naar huis’ om zelf werk te maken van je eigen werkgeluk!

Workshop Flow in je werk

“De sleutel naar meer werkgeluk”

Je vergeet de tijd, gaat compleet op in wat je doet en wil met deze werkzaamheden het liefst langer doorgaan. Het gevoel van werken in Flow. Je werkt geconcentreerder, bent productiever en ervaart meer voldoening. Hoe fijn zou het zijn als je dat gevoel vaker ervaart tijdens je werkweek?

Met regelmaat werken in een staat van Flow is een essentieel onderdeel naar meer bevlogenheid. Hoe vergroot je je gevoel van autonomie? Wanneer werk je in Flow? En op welke manier werk je aan verbondenheid met je team en met de organisatie?

Tijdens deze interactieve workshop ga je aan de slag met de elementen van werkgeluk die zorgen voor meer Flow in je werk. Zodat jij je betrokken voelt en weet wat je moet doen om het beste uit jezelf te halen.

Pin It on Pinterest

Share This