VitalityatFirst doet voor haar klanten graag nét dat stapje meer dan gevraagd. In marketingtermen noemen ze dat “the extra mile” volgens mij. En daar hoeven we geen moeite voor te doen, dat gaat vanzelf. We geven graag en verwachten daar echt niet meteen iets voor terug. Natuurlijk is het fijn, als onze aanpak wordt gewaardeerd en gelukkig is dat ook vaak zo en dat komt, omdat de klant het meestal niet verwacht.
Ik maak het graag concreet. Het zijn trouwens helemaal niet van die grote dingen, het ligt meer in de lijn van service. Zo stellen we bijvoorbeeld de stockfoto’s en de teksten bij de workshops en trainingen uit onze digitale folder ter beschikking aan de afdeling communicatie, die veelal de opdracht krijgt om de interne promotie van het vitaliteitsprogramma binnen een bedrijf vorm te geven. Dat scheelt tijd, we kunnen doorpakken en de doorlooptijd tussen de planning- en uitvoeringsfase is zo kort mogelijk. Dat is fijn voor de klant, maar ook voor ons!
Ben je een #directeur of een #HRManager en wil je eens vrijblijvend sparren over de opzet of invulling van een vitaliteitsbeleid binnen je organisatie? We brengen meer dan 30 jaar ervaring mee en weten inmiddels, wat werkt. En ook voor potentiële klanten doen we graag dat stapje meer!
VitalityatFirst zet vitaliteit op de 1e plaats!
#vitaliteit #vitaliteitsbeleid #theextramile