FAQ

Vragen?

Onderstaand hebben wij de meest gestelde vragen voor je opgesomd. Mocht je vraag of het antwoord er niet tussen staan, neem gerust contact met ons op.


Heb je overige vragen?
Vul het contactformulier in

Vragen en antwoorden voor werkgevers

1Bieden jullie ook online programma's?
Jazeker! Bijna alle workshops en trainingen kunnen ook online gegeven worden. Je vindt dit in de VitalityatFirst Inspiratietour folder aangegeven door middel van icoontjes.
2Kun je bij jullie ook andere vitale programma’s volgen?
Zeker! We hebben momenteel 8 andere vitale thema’s onder onze aanbod staan: communicatie, energiemanagement, mindfulness, slapen, thuiswerken, voeding, vitaal leiderschap en werkgeluk. Onder ieder thema vallen workshops, trainingen en sessies.
3Door wie worden deze workshops en trainingen gegeven?
De workshops, trainingen en sessies worden gegeven door onze vitaliteitsdpartners. Dit zijn ervaren professionals, zoals coaches, personal trainers en fysiotherapeuten en bewegingswetenschappers, allemaal een kei in hun vakgebied!
4Er staan nergens prijzen van de workshops op de website, is daar een reden voor?
Wij vinden het belangrijk, dat iemand kiest op inhoud en niet op prijs. Verder is het onmogelijk om een eenduidige prijs aan te geven. De prijzen variëren a.g.v. verschil in duur, aantal deelnemers, opleidingsniveau van de trainer etc. Vraag vrijblijvend een prijsopgave op maat!
5 Moeten wij de organisatie en de inschrijvingen zelf regelen?
Nee, daarin kunnen wij juist ontzorgen, hetgeen meteen ook onze toegevoegde waarde is. Het aanmelden voor een workshop gebeurt via een online boekingssysteem. Via een bedrijfspagina, of een link naar digitale agenda, kan een medewerker direct een plekje boeken in een workshop of training.
6 Ondersteunen jullie ook bij de interne marketing van het online aanbod?
Graag zelfs! Wij stellen onze Stockfoto’s gratis ter beschikking en kunnen desgewenst ook tekstueel ondersteunen.
7Ik ben ZZP’r, kan ik ook deelnemen aan jullie online aanbod?
Nee, helaas, ons aanbod is slechts B2B en voor bedrijven met personeel. Ben je van mening, dat je ons als trainer/coach kunt ondersteunen, dan nodigen we je uit om met ons in contact te komen.
8Hoe verloopt de betaling van de workshops en trainingen?
Als het (online) vitale aanbod is ingekocht als werkgever, verloopt de betaling op basis van een vooraf gemaakt offerte en facturatie.
9Stel dat we als werkgever een gedeelte betalen, maar ook een eigen bijdrage van de medewerkers vragen, hoe verloopt dit betalingsproces?
In ons online boekingssysteem is ook een betaling via Ideal in te stellen. Een medewerker doet de betaling aan het einde van het boekingsproces.

Vragen en antwoorden voor medewerkers

1Kun je direct een workshop boeken?
Als je medewerker bent bij een bedrijf dat klant is van VitalityatFirst, dan heb je, als het goed is, een wachtwoord of een linkje ontvangen. Heeft jouw werkgever nog geen klantrelatie met ons? Laat het ons weten, we komen graag in contact!
2Ik heb een workshop op de website gezien, maar deze zie ik niet tussen het aanbod staan bij het bedrijf waar ik werkzaam ben?
Dat kan kloppen, als jouw werkgever deze workshop niet bij ons heeft ingekocht.
3Ik wil een workshop boeken, maar ik krijg de melding “geen beschikbaarheid”. Hoe kan dat?
Het kan zijn, dat de datum van de workshop reeds is gepasseerd, of dat de workshop pas over 4 of 5 weken plaats vindt. Veel van de workshops kun je namelijk pas 2-4 weken van te voren boeken. Het kan ook zijn, dat de workshop vol is. Bij de meeste workshops zijn maar 10-15 plaatsen beschikbaar.
4Waar worden de workshops gegeven?
Meestal vinden de workshops of trainingen plaats in een vergaderruimte op je eigen kantoor. Sommige programma’s vinden buiten plaats, in de directe omgeving van het kantoorgebouw.
5Hoe kom ik aan de boekingslink?
Nadat je je hebt aangemeld voor een workshop, krijg je een automatisch gegenereerde bevestigingsmail. Daarin staat alle informatie.
6Ik heb me aangemeld voor een workshop, maar ben onverwacht verhinderd. Hoe meld ik me af?
In de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen na je aanmelding, staat tevens een annuleringslinkje. Als je die aanklikt, ben je afgemeld en is er meteen weer een plek beschikbaar voor een collega!
7Ik heb me ergens voor aangemeld, maar ben vergeten wanneer de workshop is en hoe laat deze begint. Hoe kom ik daar achter?
Je krijgt van ons een herinneringsmailtje 24 uur voor aanvang van de workshop. Daarin staat opnieuw de datum en de tijd. Loop je toch vast? Mail dan naar info@vitalityatfirst.nl.
8Mijn werkgever heeft geen workshops ingekocht bij jullie. Ik doe echter graag mee op persoonlijke titel, kan dat?
Nee, dat kan helaas niet. Je kunt jouw werkgever wel attent maken op ons aanbod, graag zelfs!
9Hoe verloopt de betaling van de workshops en trainingen?
Als jou werkgever een (online) programma bij ons heeft ingekocht, dan verloopt de betaling via je werkgever.

Direct contact


T: 070 360 60 60
E:erica@vitalityatfirst.nl
M: 06 123 14 192

KvK: 27125012
BTW nr. NL816104918B01

 

Kan jouw bedrijf ook wel een boost gebruiken?

Productieve en energieke medewerkers zijn goud waard. Met hun kennis, ervaring en inzet bepalen ze het succes van jouw organisatie. Samen sporten op het werk geeft meer dynamiek in je bedrijf en een impuls aan de samenwerking. Investeren in vitaliteit op het werk verdient zich terug, gegarandeerd!


Offerte aanvragen