FAQ

Vragen?

Onderstaand hebben wij de meest gestelde vragen voor je opgesomd. Mocht je vraag of het antwoord er niet tussen staan, neem gerust contact met ons op.


Heb je overige vragen?
Vul het contactformulier in

Vragen en antwoorden voor werkgevers

1Zijn jullie bedrijfsfitness locaties open?
Nee, helaas, onze locaties zijn al sinds 16 maart 2020 gesloten.
2Wat bieden jullie als alternatief?
Momenteel bieden we online bewegingsprogramma’s zoals Pilates, Mindful Yoga, Full Body Workout via ZOOM of TEAMS.
3Kun je bij jullie ook andere vitale programma’s volgen?
Zeker! We hebben momenteel 7 andere vitale thema’s onder onze aanbod staan: communicatie, energiemanagement, slapen, thuiswerken, voeding, vitaal leiderschap en werkgeluk. Onder ieder thema vallen workshops, trainingen en sessies.
4Door wie worden deze workshops en trainingen gegeven?
De workshops, trainingen en sessies worden gegeven door ervaren professionals, zoals coaches, personal trainers en fysiotherapeuten en bewegingswetenschappers, allemaal specialisten in hun vakgebied.
5Er staan nergens prijzen van de workshops op de website, is daar een reden voor?
Wij vinden het belangrijk, dat iemand kiest op inhoud en niet op prijs. Verder is het onmogelijk om een eenduidige prijs aan te geven. De prijzen variëren a.g.v. verschil in duur, aantal deelnemers, opleidingsniveau van de trainer etc. Vraag vrijblijvend een prijsopgave op maat!
6 Moeten wij de organisatie en de inschrijvingen zelf regelen?
Nee, het aanmelden voor een workshop gebeurt via een online boekingssysteem. Via een bedrijfspagina, of een link naar digitale agenda, kan een medewerker direct een plekje boeken in een workshop of training.
7 Ondersteunen jullie ook bij de interne marketing van het online aanbod?
Jazeker! Wij stellen onze Stockfoto’s gratis ter beschikking en kunnen desgewenst ook tekstueel ondersteunen.
8Ik ben ZZP’r, kan ik ook deelnemen aan jullie online aanbod?
Ja! Tot voor kort boden we slechts vitaliteitsprogramma’s aan voor de medewerkers van onze zakelijke klanten. Via ZZP, doe je mee! hebben we ons aanbod uitgebreid naar ZZP’er. Klik op de Home pagina op de groene tegel en klik op het logo ZZP. Het beschikbare aanbod komt meteen in beeld.
9Hoe verloopt de betaling van de workshops en trainingen?
Als het online vitale aanbod is ingekocht als werkgever, verloopt de betaling op basis van een vooraf gemaakt offerte en facturatie. In de regel 50% van het offertebedrag vooraf, de resterende 50% na uitvoering van de opdracht.
10Stel dat we als werkgever een gedeelte betalen, maar ook een eigen bijdrage van de medewerkers vragen, hoe verloopt dit betalingsproces?
In ons online boekingssysteem is ook een betaling via Ideal in te stellen. Een medewerker doet de betaling aan het einde van het boekingsproces.

Vragen en antwoorden voor medewerkers

1Kun je direct een workshop boeken?
Als je medewerker bent bij een bedrijf dat klant is van First, dan heb je, als het goed is, een wachtwoord ontvangen. Klik op de button in de groene tegel op de homepage, kies het logo van je bedrijf en de rest spreekt voor zich! Heeft jouw werkgever nog geen klantrelatie met ons? Laat het ons weten, we komen graag in contact!
2Ik heb een workshop op de website gezien, maar deze zie ik niet tussen het aanbod staan op onze bedrijfspagina?
Dat kan kloppen, als jouw werkgever deze workshop niet bij ons heeft ingekocht.
3Ik wil een workshop boeken, maar ik krijg de melding “geen beschikbaarheid”. Hoe kan dat?
Het kan zijn, dat de datum van de workshop reeds is gepasseerd, of dat de workshop pas over 4 of 5 weken plaats vindt. Veel van de workshops kun je namelijk pas 2-4 weken van te voren boeken. Het kan ook zijn, dat de workshop vol is. Bij de meeste workshops zijn maar 10 plaatsen beschikbaar. Bij de bewegingsworkshops is er plaats voor 30 deelnemers.
4Via welk programma worden de workshops gegeven?
De workshops en trainingen worden gegeven via ZOOM of TEAMS.
5Hoe kom ik aan de link?
Nadat je je hebt aangemeld voor een workshop, krijg je een automatisch gegenereerde bevestigingsmail. Daarin staat meteen de link naar ZOOM of TEAMS.
6Mijn werkgever ondersteunt het programma Zoom niet. Kan ik dan toch deelnemen via een Zoomlink?
Ja, dat kan op twee manieren. Je kunt het programma installeren op je persoonlijke computer of laptop, of je kunt de link kopiëren in je browser, dan lukt het ook.
7Ik heb me aangemeld voor een workshop, maar ben onverwacht verhinderd. Hoe meld ik me af?
In de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen na je aanmelding, staat tevens een annuleringslinkje. Als je die aanklikt, ben je afgemeld en is er meteen weer een plek beschikbaar voor een collega!
8Ik heb me ergens voor aangemeld, maar ben vergeten wanneer de workshop is en hoe laat deze begint. Hoe kom ik daar achter?
Je krijgt van ons een herinneringsmailtje 24 uur voor aanvang van de workshop. Daarin staat opnieuw de datum, de tijd en de link naar Zoom of MS Teams. Wil je het eerder weten, mail dan naar sebastiaan@bedrijfsfitness.nl.
9Ik heb me aangemeld voor een workshop of training, ik zit klaar voor de start, maar de link werkt niet?
Daar kunnen verschillende redenen voor zijn. 1. Je gebruikt een oude link 2. Je doet wekelijks mee aan een workshop of training en je hebt je niet opnieuw aangemeld Het is belangrijk, dat je je iedere keer opnieuw aan meldt. Om twee redenen: a. We weten graag van te voren, hoe veel mensen we kunnen verwachten 2. Om de zo veel tijd vernieuwen we de link om veiligheidsredenen Bij twijfel, mail sebastiaan@bedrijfsfitness.nl
10Mijn werkgever heeft geen workshops ingekocht bij jullie. Ik doe echter graag mee op persoonlijke titel, kan dat?
Recent is er ook een mogelijkheid voor medewerkers van bedrijven die (nog) geen klant van ons zijn. Klik op de Homepagina op de groene tegel en je ziet het logo FIT. Wil je weten, welk aanbod hier achter staat? Mail naar sebastiaan@bedrijfsfitness.nl en we praten je bij. Ga je met ons in zee, dan ontvang je een wachtwoord, waardoor je direct toegang krijgt tot de online boekingsagenda.
11Hoe verloopt de betaling van de workshops en trainingen?
Als jou werkgever een online programma bij ons heeft ingekocht, verloopt de betaling via je werkgever. Wil je zelf mee doen, dan verloopt de betaling automatisch via het boekingsproces en betaal je via Ideal.

Direct contact



T: 070 360 60 60
E: info@bedrijfsfitness.nl
M: 06 123 14 192
KvK: 27125012
BTW nr. NL816104918B01

 

Kan jouw bedrijf ook wel een boost gebruiken?

Productieve en energieke medewerkers zijn goud waard. Met hun kennis, ervaring en inzet bepalen ze het succes van jouw organisatie. Samen sporten op het werk geeft meer dynamiek in je bedrijf en een impuls aan de samenwerking. Investeren in vitaliteit op het werk verdient zich terug, gegarandeerd!


Offerte aanvragen
Share This